TVÅTUSENTOLV!


Bild från nyårsafton!

Hallå alla söta, hoppas ni har haft en härlig nyårsafton, det har jag iallafall..
Nu är det 2012 och nya tider.
Känns fräsctht i kroppen osv..
Tänkte svara på lite frågor som jag hittade på agnes&nellysblogg!
Puss

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?

Jadå,haha!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade faktiskt inga nyårslöften!

3. Fick någon du verkligen känner barn?
  Ja

4. Dog någon som stod dig nära?
 Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Grekland,Spanien,England,Danmark,Norge,Estland

6. Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?

Ja, det finns det.

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?

Många faktikst, men språkresan med nelly 4/7-14/7, och lite annat under hösten.

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
 Alla resorna, haft en underbar tid med en ganska härlig person.

9. Vilket var ditt största misstag?
Jag borde nog varit mig själv mer.

10. Vilket var ditt bästa inköp?
 Inte för jag jag köpte den själv men min iphone är värkligen det bästa!

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Allt möjligt

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
 Resorna, Vännerna, och han.

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
 Inget speciellt så allvarligt iallafall!

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2011?
 Mange Makers! haha mfl

15. Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort 2010?
Jag vet faktiskt inte, samma ungefär?

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

Nej, ingen aning faktiskt.

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Ja..

18. Hur var din julafton?
  Ungefär som vanligt, tråkig

19. Blev du kär?
 Ja

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Uuuh ingen aning faktiskt, simpsons?

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
JappJapp

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Vetinte,

24. Önskade du dig något som du fick?
Jaa!

25. Önskade du dig något som du inte fick?
Njao

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Fick min iphone, vet inte redigt hur jag firade..haha'

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
 Många faktiskt!

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
 Min stil, nä men ungefär som alla andra? :D

30. Vad fick dig att må bra?

¨Resorna,sommaren och mina vänner.

32. Vem saknade du?

 Gamla vänner som jag inte träffat på länge.

33. Vilken var din bästa månad?

HELA SOMMAREN!

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
 Ja massor! skolan osv....

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
 Jag kommer att ha en possitivare inställning på saker och göra mitt bästa för att må bra!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Fanny! Sorry för att mitt svar kommer så sent, är inte så aktiv på min vanliga blogg så har glömt att svara.



Hur som helst så har du rätt i att Australien har världens mest farliga djur av en del arter. Jag blev tillsagd att alltid kolla skorna innan man tog på sig dem för att det kunde vara giftspindlar i osv. Dock IRL väl där nere så var jag aldrig orolig. Jag har sett stora spindlar, ödlor, possums osv. Det finns mycket djurliv runt omkring en, men jag har aldrig känt något "hot". Höll dock på att trampa på en utav de giftigaste ormarna, men då var jag och en kompis ute och gick i bushen på promenad så det var inte så konstigt.



Summa sumarum. Är du sugen på att åka som au pair till Australien - gör det! Du kommer inte att ångra dig. Plus du behöver absolut inte vara orolig för alla farliga djur, du lär inte dö av dem ;)



kram

2012-01-13 @ 03:27:03
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0