vinterjacka och rebecka

hallå på er!

Lördag idag då, chillade lite på morgonen sen duschade jag, fixade mig i ordning osv. Runt 2 åt jag mat, sen åkte jag och pappa till Stadium lite snabbt för att kolla vinterjacka, sjukt mycket folk asså! iaf så provade jag några o hittade en perfekt, dock ser man ut som värsta biffen i den, men det är väll de man gör i alla vinterjackor, right? haha
Sen åkte jag till rebecka och vi snackade, flummade, kollade film o hade mys! den tjejen är bra:*
Nu kom jag precis hem och har ätit lussebulle, hihi mums julkänsla där!
jaja. kan lägga upp en bild på vinterjacka ngn dag, maybe tomorrow..
morgondagensplaner är konfa, träning o kanske träffa ngn.

Får se hur det blir! vi hörs
/evelina

Kommentarer
Postat av: Emmie

er blogg är jätte bra lägg gärna ut en bild på jackan nyfiken ! :)

2011-11-13 @ 14:01:42
Postat av: jennifer

sv: tack så mycket! :) detsamma!

2011-11-13 @ 21:28:24
URL: http://jenniferlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0