There'll be no sunligth , if I lose you baby!


Tjena!
Måste säga att det är rätt usel uppdatering på denna bloggen,haha!
Men iallafall, igår vaknade jag upp hos rebecka & vi fixade oss och gjorde fruktsallad och lite..
Sedan åkte vi in mot stan med eve också.
Vi år på mcdonnalds, hihi tjock....
Sen så gick jag & eve på
Breaking dawn!
SÅÅÅ sjukt bra film..
På kvällen åkte vi hem till mig, chillade & hade kul..
Idag så gick vi upp ungefär vid halv nio och fixade oss och sedan åkte vi till kyrkan..
Haha för jag Nelly & Eve skulle vara ministranter, vilken innebär att man typ jobbar under gudstjänsten..
Jag var sjukt nervös men allt gick bra!
Sedan skulle vi ha konfa träff så vi gick vidare mot församlingshemmet,
där körde vi typ lekar och pratade & vi fick göra gipsfigurer av våra ansikten !
hhaha det var rätt äckligt och dom blev konstiga men det var kul.
Nu ska jag väll ta och plugga,
taggar till skolan imon!
Take care, Caio!
/ F

(försökte ladda upp bild men det laggar söner så fick inte upp någon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0