helgen

hej alla goa o glada!

hoppas ni har haft en bra helg! för det har jag haft, det är faktiskt en av anledningarna till varför jag inte har bloggat. i fredagskväll så var jag o ett gäng tjejer på tjejkväll typ, dom hade massa aktiviteter och sånt. helt ok var det, dock var de förhandsbokning på plats på allting, så man skulle skriva upp sig, de var en nackdel.. så de vi gjorde va typ att käka tacos, fick sminkråd, sjöng singstar, flummade o så. alltså nu menar jag inte att det var helt ok att vara där med dom, utan med dom var det bäst! haha ni tjejer är bra ni, glöm inte de. i lördags var jag och fanny på breaking dawn, såååååå jääävla braaaaaa vill se nästa film NU alltså, en sak kan jag lova, ni kommer INTE bli besvikna om ni ser den. lätt bästa filmen av alla! iaf sen så sov jag hos fannybanny bästa. idag vaknade vi vid halv 9 typ, fixade oss o sånt där för att vi sedan åkte till kyrkan o var ministranter, för er som inte vet vad det är, så är det när en går med korset o två går med ljus bakom, ni vet på gudtjänst! sen efter det hade vi konfaträff så vi åt lite, lekte lekar o gjorde gipsansikten. haha, min blev så fail! kom hem runt halv 5, käkade, gjorde teknik uppsats om telefonen på 3 sidor som är tills imorgon. för en stund sen duschade jag, och snart ska jag gosa ner mig i sängen o sova. imorgon är det skola igen och ny vecka, gutt
ha det bra hörni!
/evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0