fredags myyyys


hihihihihihi min dator har inga bra bilder!
men denna är ju söt ;)

HEJJ!
förlåt att jag inte har bloggat på länge..
men jag har haft annat för mej men ändå inte,
tycker att jag nästan inte har någonting att göra,men ändå så har jag det,eller jag vet inte ;)
Men nu ligger jag iallafall här med Fanny,hon vilar och jag lyssnar lite på musiik,
och kollade lite på skor,jag behöver verkligen nya skor,men hittar inga..
Nu är det iallafall helg igen och jag tycker tiden går snabbare och snabbare..
Har inte så mycket att skriva,och jag är på min dator så jag har bara denna bilden som passar just nu ;)

ha det bra sålänge! /rebecka 



Kommentarer
Postat av: lisa

SV: tack så mycket :D !

2011-11-26 @ 14:51:01
URL: http://mylifeaslisaaa.devote.se
Postat av: susanne

sötiz bäbisar

2011-12-03 @ 09:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0