Dag 1 - 10 lite udda fakta om mig själv

1. Jag har två chihuahuor,(Alvin & Mimmi)!
2. Jag har haft tandställning i ungefär 10 månader nu.
3. Jag tycker att iphone är den bästa mobilen som finns!
4. Jag älskar att skriva citat,meningar på engelska.
5. Jag spelar gitarr.
6. Om några år vill jag flytta till Los Angeles och "starta" mitt liv där.
7. Jag älskar att resa !
8. Jag älskar att dansa men önskar att jag var bättre på det.
9. Får jag pengar spenderar jag nästan upp allt direkt.
10. Jag & rebecka har varit vänner i snart 15 år, det är rätt länge ändå!

Hoppas de var lite läsvärt iallafall, tahand om er i höstmörkret! / Fanny


Kommentarer
Postat av: nelly

jadu fanny ... JAg tror jag kan hela ditt liv framöver, thihi.. Fast du får planera in att jag ska komma och besöka dig i LA också!:*

2011-11-08 @ 21:51:34
URL: http://ssisters.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0