jul igen..

Sjukt längesedan jag bloggade. Har haft grymt mycket plugg nu senaste veckorna så därav dåligt bloggande. Och nej, jag ska inte bara skylla på det. Jag har faktiskt haft annat för mig också, bloggen är ju inte allt, liksom. Blogga går inte precis ut på att man ska känna att man ska blogga varje dag bara för att någon ska läsa! Man gör det för man tycker det är kul o skriver av sig och självklart för er läsare också, men inte bara för att ni ska läsa utan också för min egen skull såklart. Vet att jag inte är ensam om det. Tiden rullar på o det är redan mitten av December, nyss var det Augusti och dags att börja skolan igen o nu är det December o snart jul! Tiden bara rullar iväg, typ försvinner. Bara sådär..
Det är snart 4:de Advent och om exakt en vecka typ, så är det Julafton.
Tror faktiskt inte att jag är ensam om att jag inte har några julkänslor, inte en enda faktiskt.
Det stora problemet är nog att snön inte är här, det är ju något som bara hör till liksom!
Även fast jag inte gillar snön, haha. Har inte köpt en enda julklapp heller för den delen...

OKej, till något annat. Ni vet appen "Instagram" där man kan göra om sina foton, följa o gilla folks bilder?
Jag har den och heter: lillassyster så följ vettja! så kanske jag följer dig. Gryyyym app som man blir helt beroende av!
Om ni inte har slutat läsa detta inlägg för längesen så hoppas jag att ni får en bra helg o att ni har massa julkänslor o är taggade inför Julafton, jag är faktiskt taggad men inga julkänslor. Okej, går det där ihop? haha Jag hoppas vi börjar blogga som vanligt snart igen efter dessa jobbiga veckor, endast några få dagar kvar nu.
Vi hörs!
/EVELINA

Kommentarer
Postat av: Vem...?

Hej finis! Tänkte bara påminna om att Iphone 4S tävlingen avslutas ikväll! :)

2011-12-17 @ 13:42:09
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0