hello im alive!



men ojsan, det var rätt länge sen jag bloggade !
förlåtans!



Veckan har varit lugn i skolan , vi har inte haft mycket läxor/prov alls.
I fredags så åkte jag rebecka och eve till stan för rebecka skulle piersa sig i navlen, vilket hon också gjorde!
Dukitg tjej - och fint blev det också!
Efter de så åkte vi till rebecka & käkade tacos..
Evelina åkte hem och rebecka och jag hade almänt mys & chill bara..
Jag sovde över hos rebecka & på lördagen tog vi en liten julklapps runda på stan..
Idag har jag mest chillat, har även bakat knäck med mammsen
(eftersom de hon gjorde för några dagar sedan blev misslyckade)..
BTW så är det bara 4 skoldagar kvar varav 2 ''lektiondagar'' bara :D
Ha det bäst!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0